Call Center Цілодобовий: +38 (0536) 70-04-41, +38 (067) 341-41-41

Новина/Повідомлення

ПОРАДИ ФАХІВЦІВ: ЗА ЩО МИ ПЛАТИМО КЕРУЮЧИЙ КОМПАНІЇ?

  • 24.01.2019


 Що відбувається з грошима власників житла, як організація повинна виконувати роботи, зазначені в тарифі, нам розповів директор компанії «Місто для людей Кременчук » Сергій Зінченко.

 - Права та обов'язки компанії " Місто для людей Кременчук» відображені в договорі, укладеному між нашою компанією і співвласниками будинку. Мінімальний перелік послуг з утримання будинків регламентується наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 27.07.2018 №190. Мешканці багатоквартирних будинків мають право розширити цей перелік, включивши в нього додаткові послуги або відмовитися від зайвих, внісши відповідні зміни в договір. Для цього жителям потрібно провести збори і набрати певну кількість голосів для внесення змін до договору. При цьому важливо пам'ятати, що від деяких послуг, таких як обслуговування інженерних мереж або підготовка будинку до опалювального сезону відмовитися неможливо, так як при відсутності належного обслуговування тих же теплових вузлів, наприклад, взимку весь будинок може залишитися без опалення.

 Перелік послуг відображено для кожного будинку індивідуально. Копію договору можна отримати у офісі керуючої компанії.

 В обов'язки керуючої компанії входять наступні види робіт:

 - Обслуговування систем холодного і гарячого водопостачання, центрального опалення, водовідведення і т. д.

- Прибиранням прибудинкової території займаються робітники з комплексного прибирання. Також практикується прибирання бригадним методом.

- Також » Місто для людей Кременчук " виконує поточні ремонти під'їздів, покрівлі, фасадів будівель. Заявки на виконання таких робіт фіксуються в нашій системі Сакура, після чого менеджери будинкового господарства обстежують ділянку, на якій потрібно провести ремонтні роботи, а інженери вносять заявку в план робіт з урахуванням аварійності та суми грошових коштів, що надійшли на рахунок будинку в результаті оплати мешканцями.

- Якщо у нас немає потрібних фахівців, наприклад покрівельників, що працюють з шатровими покрівлями, ми залучаємо для виконання ремонту підрядні організації, строго контролюючи якість проведених робіт.

- Тарифом передбачено також усунення аварійних ситуацій. Наша аварійна служба працює цілодобово і без вихідних. Викликати бригаду майстрів можна за телефонами + 38 067 341 41 41 або 38 0536 70 04 41.

- Також в тариф включена оплата за електропостачання спільного майна (це робота ліфтів і освітлення сходових клітин, входів в під'їзд), дератизація, дезінсекція, обслуговування димвентканалів, прибирання опалого листя і снігу, покіс трави.

 

Ще одне питання, яке дуже хвилює наших клієнтів – спил дерев. Дерева стоять на загальноміській території і є власністю громади. Сухі гілки можуть впасти і пошкодити покрівлю або когось травмувати. До кого жителям звертатися в такому випадку?

 Спил дерев не входить в обов'язки нашої компанії. До того ж, це досить витратний процес. З одного боку, спил дерев є додатковою послугою, але якщо дерево знаходиться у власності міста, а не мешканців, то керуюча компанія не має права здійснювати роботи на цій території. У той же час, гілка може пошкодити покрівлю, електропроводи, тому менеджери по домоуправлению стежать за станом дерев на прибудинковій території.  Кронуванням і спилом дерев займається інше комунальне підприємство. Завдання керуючої компанії - передати інформацію про аварійні дерева до відповідних органів.

 

Куди звертатися, якщо мешканці незадоволені якістю послуг?

 Не працює ліфт, не освітлюється під'їзд, не забирається сміття з двору? Часто люди відразу йдуть на прийом до мера або пишуть скаргу президенту. Але ж вирішити проблеми вашого будинку можна набагато простіше. Давайте розберемося, кому дзвонити, куди писати, кому скаржитися. В МДЛ працює цілодобовий  колл-центр в який громадяни можуть телефонувати в будь який час доби за  телефонами:  + 38 067 341 41 41 або +38 0536 70 04 41. Диспетчери  цілодобово приймають не тільки аварійні заявки, а й звернення жителів з інших питань, пов'язаних з обслуговуванням будинку. Такі заявки фіксуються і перенаправляються виконавцю.

 Керуюча компанія має право вимагати від власників житла вчасно і в повному обсязі оплачувати послуги. Також управитель має право вимагати від мешканців надати доступ в квартиру співробітникам компанії та інших житлово-комунальних служб для запобігання або ліквідації аварійних ситуацій (згідно зі статтею 29 Закону України»Про житлово-комунальні послуги"). У разі систематичної несплати комунальних платежів керуюча компанія у випадках, передбачених законодавством, має право стягнути заборгованість в судовому порядку.

 Пам'ятайте: в будь-який простій або складній життєвій ситуації потрібно звертатися до фахівців і до їх професійної допомоги. Адже тільки експерти зможуть професійно і оперативно вирішити Ваші проблеми.

 Є питання?

Зв'яжіться з фахівцями по телефону +38 067 341 41 41, або пишіть нам на email: mdlkremenchuk@ukr.net.

Про компанію "Місто для людей":

"Місто для людей" – найбільший постачальник послуг з управління житловою нерухомістю в Україні, що діє в Києві та 8 інших містах країни. Компанія належить до групи MDL, яка складається з більш ніж 10 компаній і управляє 12 млн. кв. житлової нерухомості. Крім того, як лідер ринку, що нараховує понад 2 500 різних фахівців, "Місто для людей" обслуговує понад 224000 клієнтів у більш ніж 4000 житлових будівлях. Компанія пропонує технічне обслуговування будівель, послуги з прибирання будинків і прилеглих територій, обслуговування енергетичних, теплових, водопровідних та пожежних систем, а також ремонт будинків та експлуатацію ліфтів.

 

 

  • Україна, м.Кременчук,
    вул.Велика Набережна,17
  • +38 (0536) 70-04-41
    +38 (067) 341-41-41
  • mdlkremenchuk@ukr.net
    Написати нам