Call Center Цілодобовий: +38 (0536) 70-04-41, +38 (067) 341-41-41

Новина/Повідомлення

СПЛАЧУЄШ ВЧАСНО - ОТРИМУЄШ РЕЗУЛЬТАТ

  • 20.02.2019

Одним з найпоширеніших питань, з якими громадяни звертаються до керуючої компанії, є питання щодо об'єму виконаних робіт. Як наявність боргів за комунальні послуги впливає на кінцевий результат, нам розповів головний інженер керуючої компанії «Місто для людей Кременчук» Наталія Щербакова.

 З якими проблемами доводиться стикатися компанії під час обслуговування житлового фонду?

 Зробити ремонти одразу в більш, ніж 400 будинках, які десятиріччями до цього доглядалися не належним чином, просто неможливо. Однак, ті чи інші види ремонтних робіт ми провели в усіх багатоповерхівках, які знаходяться у нас на обслуговуванні. Зношеність житлового фонду призвела до того, що майже у 40 відсотках будинків траплялися аварійні ситуації, такі як прориви каналізації, теплотрас, холодної води, чи зупинка ліфтів.

 Аварійні заявки - це, в першу чергу, ремонт та заміна аварійних ділянок усіх інженерних мереж, які виконувались в обов’язковому порядку. Варто зазначити, що це був як аварійний, так і поточний ремонт. Капітальні ремонти ми не виконуємо і ця послуга не входить в тариф.

Для усунення аварійних ситуацій, у нас є спеціалізована аварійна бригада, - механізований підрозділ цілодобової аварійної служби, що бере участь в оперативному усуненні причин аварії або запобігання поширення її наслідків.

Цієї зими ми зіткнулися з величезною кількістю замовлень на ремонт покрівлі. Майже 38 відсотків кременчужан  скаржилися на її протікання. Зрозуміло, що той жахливий стан, в якому перебувають більшість будинків, неможливо покращити клаптиком рубероїду чи одним листом шиферу. До того ж, ремонти покрівлі проводять зазвичай за відповідних погодних умов.

 Фахівцями компанії, на регулярній основі, проводиться детальний огляд будинків. Це дозволяє своєчасно виявляти дефекти, встановлюючи при цьому можливі причини їх виникнення.Після чого визначається технічний стан будівлі, розробляється план, перелік і склад робіт по усуненню всіх знайдених дефектів.

Дізнатись, чи внесли вашу заявку в планможна, залишивши запит за телефонами цілодобового колл-центру, або звернувшись до  Центру обслуговування клієнтів. Також ви маєте можливість скористатися формою зворотного зв’язку на нашому сайті, або написати нам на нашу сторінку у Фейсбуці.

 В минулому році ми відремонтували частину дахів, однак в процесі роботи відсіялось декілька недобросовісних підрядників, а за окремими адресами ми змушені були наполягати на проведенні повторного ремонту, щоб усунути недоліки, які проявились після дощів. Усього в 2018 році було відремонтовано понад 6.5 тисяч квадратних метрів рулонної та шатрової покрівлі.

 Окрім цього, у разі необхідності проведення капітального ремонту, ми можемо інформувати департамент житлово-комунального господарства про такі будинки з проханням включити будинок у перелік  капітальних ремонтів.

Ми відкриті до діалогу з ініціативними групами та представниками будинків, враховуємо їхні побажання та, за потреби, зробимо перерозподіл коштів, спрямувавши їх на найбільш вразливі ділянки.

 

Яка ситуація у вас з кадрами? Чи повністю укомплектовано штат?

 Ситуація з кадрами в Кременчуці непроста. Дуже складно знайти кваліфікованих та відповідальних робітників. З деякими робітниками нам довелось попрощатися.Це, в першу чергу ті, хто не дотримувався правил трудової дисципліни, та на яких надходили скарги від мешканців.

 Термін, штатна чисельність для нас, як для приватної компанії,не є релевантним. Якщо для реалізації певного завдання нам не вистачає наявних людських ресурсів, ми залучаємо додатковий персонал, в тому числі підрядні організації. Знайти порядного підрядника, який якісно виконує роботу, також завдання не з простих, але ми над цим постійно працюємо. Якщо не знаходимо таких в Кременчуці, шукаємо по всій Україні, в тому числі і за рахунок проведення всеукраїнських тендерів. Так наші клієнти отримують якісні послуги за меншу ціну, аніж іноді пропонують місцеві постачальники.

 

Велика кількість нарікань протягом року надходила на якість прибирання будинків та прибудинкової території. Як ви вирішуєте цю проблему?

 Ми серйозно ставимось до кожної заявки, яка фіксується в нашій системі або надходить нам через інші канали зворотного зв’язку. Ми перевіряємо факти. Для цього в нас є менеджери з домоуправління житлово-комунальним господарством, вони перевіряють якість прибирання на закріплених територіях. Там, де виявлено недоліки, ми вживаємо відповідних заходів від проведення додаткового навчання і ротації персоналу, до винесення доган та позбавлення премій. Бувають і ситуації, які пов’язані з природнім рухом кадрів – хтось захворів, хтось пішов у відпустку. У такому разі ми складаємо графік прибирання бригадним методом.

 

Чи вчасно ваші клієнти сплачують за послуги з утримання будинків?

 Так, середній показник платежів населення – 85 – 90%, бувають місяці, коли й вище. Зрозуміло, що чим вищий відсоток платежів у будинку, тим більші обсяги робіт ми зможемо там провести.

 

Як ви боретесь з боржниками?

 Ми використовуємо всі можливі канали впливу – вказуємо суму боргу у квитанції, надсилаємо повідомлення, дзвонимо та нагадуємо про необхідність погашення боргу, проводимо бесіди. Якщо власник житла не може оплатити всю суму заборгованості, пропонуємо укласти з нами договір реструктуризації, що надасть йому можливість користуватись субсидією.

 Люди повинні пам’ятати,  якщо не сплачувати за користування ліфтами, то вони можуть бути зупинені; якщо не обслуговувати інженерні мережі, електрощитові, то рано чи пізно вони вийдуть з ладу і користувач не зможе отримувати ресурс від партнерських організацій. Обов’язок керуючої компанії – забезпечити нормальну роботу і задовільний стан усіх спільних комунікацій.

 Маніпуляції, що ми нічого не робимо, дуже легко розвіюються питаннями: чи працює у вашому будинку ліфт, чи горить світло на сходах, чи теплі батареї та ін. Якщо послуги з утримання не надаються, організм будинку починає «хворіти». Саме від кожного з мешканців будинку залежить, чи буде їхнє житло комфортним для життя. Усвідомлення, що жителі відповідальні за підтримання у належному стані спільного майна, в тому числі і за рахунок своєчасної оплати послуг керуючої компанії, - це важливий крок до підвищення громадянської свідомості. А в перспективі наша мета – навчити клієнтів ставитись до спільного майна так само відповідально та дбайливо, як і до власних квартир.

 

Є ПИТАННЯ?

Телефонуйте нам: (067) 341 41 41 абопишіть наemail:mdlkremenchuk@ukr.net

 

Інформація про компанію «Місто для людей»:

 

«Мiсто для людей» – найбільший постачальник послуг з управління житловою нерухомістю в Україні, діючий в Києві і в 9 інших містах країни. Компанія належить до групи MDL, яка складається з більшніж 10 компаній і управляє 12 млн.кв.м житлової нерухомості. Крім того, як лідер ринку, що нараховує більше 2 500 різних фахівців, «Мiсто для людей» обслуговує більше 224 000 клієнтів у більш ніж 4000 житлових будівлях. Компанія пропонує технічне обслуговування будівель, послуги з прибирання будинків та прилеглих територій, обслуговування енергетичних, теплових, водопровідних і пожежних систем, а також ремонт будинків і експлуатацію ліфтів.

  • Україна, м.Кременчук,
    вул.Велика Набережна,17
  • +38 (0536) 70-04-41
    +38 (067) 341-41-41
  • mdlkremenchuk@ukr.net
    Написати нам