Call Center Цілодобовий: +38 (0536) 70-04-41, +38 (067) 341-41-41

Новина/Повідомлення

КОМПАНІЯ «МДЛ КРЕМЕНЧУК» ЗАВЖДИ ВИСТУПАЄ ЗА ВІДКРИТИЙ ДІАЛОГ ЗІ СВОЇМИ КЛІЄНТАМИ

  • 21.02.2018


 Компанія «МДЛ Кременчук» і в новому році продовжує свою практику виїзних прийомів керівництва компанії до мешканців свого житлового фонду.

У січні та лютому керівництво  компанії «Місто для людей Кременчук» зустрілося з мешканцями будинків по вулиці Європейська № 25, 27, 35, 37, 39, 41, 43 Першотравнева № 36/8, Театральна № 35/6, Чкалова 7, л-та Дніпрова 46,48, 48 а, 54, 54 а, 58, 76, 76 а, 80, 82 та проспект Свободи 14, 16, щоб поспілкуватися з людьми та відповісти на хвилюючі їх  питання.

На зустрічі з власниками житла, разом з головою компанії Анатолієм Биценко також брали участь спеціалісти компанії.

Зустрічі проходили у дворі будинків, тривали більше години і носили досить конструктивний характер. Представники компанії розповіли клієнтам, які роботи були проведені за 2017 рік з благоустрою, утримання та ремонту їх будинків та про завдання, які стоять перед ними в новому році і способах їх виконання.

Було піднято наболіле для всіх питання про підвищення вартості тарифів на ексвитрати. Керівництво компанії  пояснило мешканцям, що через невідповідність тарифів на ексвитрати в попередні роки, роботи з оновлення житлового фонду велися не так швидко, як хотілося б. Так як практично всі кошти, які надходили на рахунки будинків витрачалися на першочергові витрати по дому. Також нагадали мешканцям про те, що є такі громадяни, які взагалі багато часу не платять за ексвитрати. Просто не розуміють, що послуги – це товар і за нього треба платити гроші. Адже від цього безпосередньо залежить благоустрій їх будинків. Ці кошти вкладаються в ремонт, утримання будинків та прибудинкової території, а також реалізацію заходів по їх відновленню та поліпшенню обслуговування клієнтів компанії. Але навіть з такими труднощами з оплати коштів за ексвитрати, компанія не залишає своїх клієнтів наодинці з їх проблемами.

Також власники житла ставили конкретні питання, більша частина з яких стосувалася приватних проблем: ремонту покрівель, під'їздів, освітлення, благоустрою дворів та сантехнічних робіт, а керівництво компанії  докладно на них відповідало.

Бесіди проходили в дружній обстановці, у формі прямого відкритого діалогу. Всі проблеми і пропозиції мешканців, які були озвучені на зборах, були внесені в плани робіт і будуть виконані.

«Спасибі керівництву компанії «Місто для людей Кременчук» за те, що вони не сидять в офісі і не ховаються за своїми дверима,  а виходять до нас жителів і вислуховують всі наші проблеми. Я вірю, що цей підхід правильний. Нам би хотілося б, щоб і інші комунальні підприємства виходили і відкрито розмовляли зі своїми клієнтами», - говорить мешканка будинку № 27 по вулиці Європейській.

«Хотілося б підкреслити, що такі зустрічі це не разові акції, а один з головних напрямків нашої компанії. Ми завжди виступали за відкритий діалог і відкритість перед нашими клієнтами. Наші звіти про роботу докладні, прозорі, відповідають вимогам законодавства.

Сьогодні наше завдання – гідно увійти в новий трудовий рік, скорегувати питання, які гостро стояли в минулому році. А завдяки прямому діалогу з нашими клієнтами це зробити набагато простіше», - говорить директор компанії «Місто для людей Кременчук» Анатолій Биценко.

  • Україна, м.Кременчук,
    вул.Велика Набережна,17
  • +38 (0536) 70-04-41
    +38 (067) 341-41-41
  • mdlkremenchuk@ukr.net
    Написати нам